Zwroty i reklamacje
Na co dzień dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Czasem jednak są rzeczy, na które nie mamy bezpośredniego wpływu Sprawdź jak złożyć reklamację.
Otrzymane meble mają wady fabryczne, bądź zostały uszkodzone w transporcie?
Nie martw się, zrobimy wszystko, żeby jak najszybciej to naprawić.
Proces reklamacyjny zaczyna się od wypełnienia i wysłania przez klienta formularza poprzez specjalnie stworzony do tego panel, który znajdziesz pod przyciskiem -->> Formularz reklamacji
Po zgłoszeniu nasz Dział Reklamacji rozpatrzy Twoje zgłoszenie i rozpocznie odpowiednią procedurę.
W ciągu 14 dni poinformujemy Cię, o przebiegu reklamacji telefonicznie, lub wiadomości mailowej, którą wyślemy na podany przez Ciebie w formularzu adres.
Nasz dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku od godziny 9 do 17. Masz pytania dotyczące reklamacji? Skontaktuj się z nami pod adresem reklamacje@meblelimba.pl